Saturday

wedding days




Assalamualaikum dan hai semua :D

Hari ni memang banyak cerita aku nak shared. rajin kan aku menaip. well, aku tau korang banyak dapat kad undang majlis perkahwinan kann. begitu juga aku. ehh, bukan aku. umi aku lah yang ada kad undangan tu. kami ja yang ikut ikut kan teman kan umi. hahaha. makan free lagi. then, dapat jumpa orang kampung kann. kawan kawan semua. heeee .



orang tua tua cakap kan, kalau kita tak datang bila orang jemput ge majlis perkahwinan jiran tetangga, dorang pun tak datang ge majlis perkahwinan kita. faham ehh ? tapi best kot ge majlis perkahwinan nie. hahaha. sempat ok ai berangan kahwin dengan si jejaka pujaan hati. ehh ? stop dreaming. please focus on your writing. amboiii. betul ka orang tua tua cakap tu ? korang pernah dengar kah ? if yes, sila lah tinggal kan komen ann. hehehe.



Wajah wajah kesayangan beta dunia dan akhirat :)



siblings.


Adik number 2 with umi kesayangan .


Adik with Nur Arrisa Alia. she is staring a drink bottle. hahahaa !


aku dengan c adik bongsu. 


nihh yang best ni bila pegi majlis yang ramai ramai macam ni. mesti dapat jumpa baby baby kann. hihi. yeah. this is Nur Arrisa Alia. kira anak buah la kann. ehh ? kurang pasti ai. nanti ai rujuk balik ehh. hehe.


ni lah mama tua kita orang. ehek ehek ehek :P


So, sesiapa yang dapat kad undangan majelis perkahwinan tu kan, jemput jemput lah datang kann memeriahkan lagi majelis tu. majelis ? hehe. 
best kott. panggil seru turn aku pula kahwin. ehh ?


Have a sweet dream people !


**********THE END**********







No comments:

Post a Comment