Wednesday

STALKER



Assalamualaikum :D


You stalker ? Aku ? Laahh, kau tak tau lagi ka, aku memang pekerja sebagai stalker. haha. apa kau kata ? memang lah tak da keja sebab tu keja sebagai stalker. amboii. aku yang stalker kau panas kenapa ? hahaha. dah dah, jangan gaduh gaduh. nihh, aku bukan stalker yang merbahaya oke. aku stalker yang selamat jer. sebenar nya aku tak da idea pun mau taip entry pasal apa. so, dalam masa yang sama aku buka c Aizat Abd punya blogg tu, ternampak pula ayat header dia macam nie "thank you reader and STALKER that arrived this blogg". Jadi, tajuk entry aku STALKER la kann.





sebenar nya aku bukan stalker, aku saja cakap ja aku ni stalker, kecoh lah korang ni. tapi suka ambil berat tentang orang tapi bukan penyibuk juga ok. ha'ah, memang aku selalu dok buka profile facebook kau tapi kau masih anggap aku stalker ka ? suka hati kau lah ye. aku tengok sebab nak tengok kau update ke tak. tapi aku tak bahaya kan, certain stalker memang bahaya. na na na. habis lah. ha'ah memang kau ensom macam Randy Pangalila. molek ja muka kau. comel comel. haha. tapi ensom dan comel lagi kau lah. kenapa, hidung kau kembang semacam ? ohh kena puji patut lah hidung kembang merah semacam. hahaha.

kepada yang rasa dirinya di stalk oleh seseorang, jangan salah faham ok. tak semesti nya dia nak menyibuk tetapi saja nak ambil tahu perkembangan kau. kau marah ehh ? tak baik tau. oke lah selamat tinggal readers. ohh lupa nak bagi ucapan. Jadi lah seorang stalker yang berjaya. hahahaha !



*SEKIAN, ASSALAMUALAIKUM & SPREAD THE LOVE*


No comments:

Post a Comment