Sunday

Abam DIGI


Assalamualaikum dan hai *pejam mata buka mata pejam mata buka mata. ewah ewah.

semalam aku tidur nyenyak ja. alhamdulilah, teda gangguan lah kan. penat kott sebab tu tidur pun nyenyak kann. tapi dalam tidur yang nyenyak tu memang ada gangguan . maksud aku gangguan dari segi mimpi lahh. malam tadi aku termimpi pasal abam digi yang tinggal block depan rumah nie. ha'ah, abam tu memang handsome muka cap mat salleh lah. kulit putih, astu mwah thai lagi. tapi perut boroi. macam mana ni. kita rang yang ada dalam rumah nie selalu la juga kann dok usha usha, perhati di sebalik langsir ruang tamu. hahaha. nakal kann. tapi memang pelik kenapa aku boleh mimpi abam ni. padahal, lama dah kot tak usha usha perhati dia kan. ohh, i remember. before i balik kampung, i terserempak dia kat parking. ohh ohh. 

Dalam mimpi aku tu, dia ambik peranan sebagai lelaki yang bikin panas. selalu cari gaduh ngan aku. hahaha. gila punya mimpi. aduii. okey okey. lek lu lek lu. aku cerita pelan pelan ok. yang aku ingat lah kan dalam mimpi tu aku dengan dia ge jogging sesama. bukan kami berdua ja tapi bertiga. ada lagi sorang kawan nie tapi aku tak pasti siapa dia. orang tu perempuan. hahaha. perempuan tu kawan aku ahh, tapi masalahnya sekarang aku tak pasti siapa dia. aku tak ingat siapa dia. pelik kann. masa kami jogging tu aku dengan abam digi asyik gaduh ja. perempuan yang kawan aku tu kan okey ja dengan abam tu. baik ja. tapi kalau dengan aku pula, bagai kucing dengan anjing.. 

tapi ada satu keadaan yang aku ingat kan, masa tu kita orang gaduh sampai dia koyakkan beg aku. aku tak tau pasal apa kami bergaduh tapi memang pelik. kenapa dia koyakkan beg aku ? kenapa ? dah lah dia koyakkan beg aku, dia ge buang pula beg tu dalam tong sampah. yang aku lagi pelik aku ge ambik beg tu. sanggup nya aku kan walaupun dalam tong sampah. haha. pelik tapi lucu. astu aku tanya dia. aku kata macam ni *apa yang kau tak puas hati dengan aku ? kau asyik cari gaduh dengan aku kann. kau nak tau apa dia balas. hahaha. dia kata kat aku. sebab aku nak kau jadi cinta terakhir aku. then, aku speechless. terdiam sangat. apa motif mimpi ni ? lepas ja dia cakap macam tu, mimpi aku tah ge mana dah. hilangg. tak da ending kann. Ending nya macam tu ja. Well, mimpi kan mainan tidur. setan semua nya. so, tak yah percaya kan. hehe ! 

siapa pakai number digi sini. kau ? aku tak pakai number digi. aku pakai celcom & maxis jew. crush aku pakai number digi. ha'ah, selalu "bersamamu" dengan orang yang pakai baju kuning kann. eleh. ok.!



Always the smarter choice katanya lah, pula kata kau ?


ASSALAMUALAIKUM & HAVE A SWEET DREAM PEOPLE










No comments:

Post a Comment