Monday

the awesome 1994


Assalamualaikum, hai and hallo everybody !

well, setiap orang pasti ada kenangan yang manis a.k.a funny la kann masa zaman zaman sekolah menengah dulu kan. Ha'ah, "The Awesome 1994" is our whatssap group name. owner by Bobby. Hahaha. Not bad lah coz semua kawan kawan yang kita kenal dulu gathering dalam group tu walaupun lama dah tak jumpa kan. anyway aku segan juga lah sebab u know lama dah tak jumpa dorang and then aku tak rapat sangat dengan semua kot. he he he. Alasan atau fakta ? Nay or Yay ? Ha ha ha. Apa apa jak lah yah :P

Suka pula owner group tu bagi gambar dalam group kann. sampai aku pun ketawa bila tengok gambar gambar skema tah pa pa kann. Ya Allah, jadi gila ja nda sebenar nya , Hahaha.


















































Ha'ah, lucu kann. ada ada jak gaya dorang nie. eh eh, mana aku mana aku ? sikit ja gambar aku kann. sebab nya masa form 4 aku dah pindah sekolah dahh. so, tinggal lah mereka ja yang tetap di sini. ewah. setia kann. ewah ewah. masa form 3 aku kurus sikit tapi sekarang dah double hulk. hahaha. tak caya, suka hati. 



*****ASSALAMUALAIKUM & SPREAD THE LOVE BABES*****


No comments:

Post a Comment