Sunday

Biar


Assalamualaikum semua, ehh haiiii :)

hmm. terjatuh hati pula dengan lagu Biar by Hani & Zue. Deep kot lirik nyaa. dorang memang talented. suara perghhhh sedap gila kott. ha ha ha. first time dengar lagu ni kat Hot FM. Best aaa, tapi masa tu aku tak tau pun tajuk lagu apa and penyanyi pula siapa kan. tapi akhirnya aku tau bila aku buka tv and kebetulan pula masa tu lagu ni pula yang di tayang kan. masa tu program Hot Fm tu kat tv 9. Tengok ka tidak ? and ai tak sangka pula kan yang dorang dorang ni kawan Princessmeenie. kau rang kenal ka tak.. kenal kann. femes kann. Dah dah, jom kita nyanyi lagu biar ni. jom jom !


Biar - Hani & Zue

Kau hadir membawa seribu hikmah
memanah senyuman yang kian pudar
mengenal erti sebuah persahabatan
menerima baik buruk seorang teman

Pengubat luka rindu dan kasih sayang
Memberi semangat dan harapan

Tanpa ku sedari kau tertinggal di hati
tiada ku menduga rasa ini kan hadir
maafkanlah aku bukannya niatku
untuk mencintaimu
semua ini tiba tiba

berikanlah ku peluang 
untuk jadi yang terbaik untukmu
takkan aku kecundang
selagi kau bukan milikmu

Biar, biar, biar aku menunggu
sampai habis nanti semua hayatku
Biar, biar biar tertunngu
Cinta tulus ikhlas dari hatimu





No comments:

Post a Comment