Tuesday

Panic !





Assalamualaikum & Selamat Datang,

Hai Hai Hai...

Panic ? sebab ? 


Okey, macam ni. aku panic sebab aku lupa hantar assignment. bukan aku jak yang terlupa tapi my friend pun terlupa.  terlupa dan nda sengaja. SUMPAH !
Astagfirullahalzim, kenapa lah aku boleh lupa..
hah.. ni mesti balasan sebab nda pegi last kelas CS2 . Mentang mentang aaa last class, suka suka hati ja nda datang. 



aku tersedar yang aku terlupa hantar tu assignment. the due date is 14 April. but in my mind set is semua assgnment last hantar 15 April. nah, kau. rupa nya. Ya Allah, menangis jak nda.. 

aku tersedar sebab my friend whatssap me at 00.09.. Percaya atau nda, masa tu aku belum tdur. heeeee. dan gara gara tu ja aku nda boleh tdur. at the end, ambik tasbih, tutup lampu, berzikir. and terlelap......

actually, assignment tu sdah siap tinggal binding dan hantar... hmmmpp.. ni la tabiat tangguh tangguh dan tangguh. ni la yang kau dapat dyane.
So, weollss cari jalan penyelesaian. weolss bepakat whatssap sir pagi pagi.

bangun pagi, dapat whatssap from my friend. dia bilang jom whatssap sama sama. So, aku whatssap laaa sir. and yes. Alhamdulilah, boleh hantar. senang nya hati. but, mesti kena potong markah tapi nda pa yang pentng aku hantar okeyy..

dan selamat tinggal :D

Assalamualaikum & Much Love . 




No comments:

Post a Comment