Thursday

Beloved Friend .


Assalamualaikum :D

i need to share this. (Mood Serius)
ya. aku memang banyak kawan and all of my friends aku boleh anggap as my bestfriends. because everywhere we go to new place, we can got friends right. then, you boleh rapat rapat. so, bagi aku all of my friends is my bestfriend but the different is not all of my secret i'll shared to them. hanya orang tertentu saja. bukan aku nda percaya some of them tapi ntah lah maybe aku memang jenis gtue kott.. hahaha. 

kalau aku mau meluah or mengadu tentang something aku akan cari dia.. dia faham aku dan aku faham dia. dia memang pendengar yang terbaik aaa.. i love her so much. hewwwww.. hahaha. if aku ada masalah aku cari dia, bila dia ada masalah dia akan cari aku. well, saling memerlukan. 

aku selalu meluah and mengadu tentang perasaan, and she still oke eventhough i always said the same things. boring ok boring. i know that.. may be if she jahat kan.. confirm aaa sdah di maki hamun. hahaha. i always said to her, yang aku rindu dengan "orang" tu.. aku rindu "orang" tu.. aku rindu "orang" tu.. dan aku rindu "orang" tue.. and the end, as i said, she still ok. that's why aku sangat bersyukur dapat kawan macam dia. and i love her so deep deep as my friend a.k.a my bestfriend till jannah. 
In Sha Allah. 

TARAAAA !!! Dia lah pendengar setia ku. hahahaha.

Cik Anne Nur'Ain. pretty kan like indian girl. hehehe ! 



rindu aaa mau bertogeh. hahaha. dulu dekat hostel kemain. hahaha. dulu dulu di hostel we all panggil dia "tokek" sbab kurus astu tinggi. hahaha. alaa. nda la tinggi sangat. aku rendah sikit laa.. sikit ja. hahaha. 




yang ni masa zaman kita muda muda dulu. penghuni hostel. haha. nampak ka nda hidung I kemek semacam. comel la tu kenen buat muka macam tu. tolong . hahahaha. macam mau kena tampar ja. wakakaaka. 



See ... hahaha. terharu I sekejap...

Appreciate to have her :D

Confession here !
aku rindu "orang" tue.. ok. Selamat tinggal :D

Assalamualaikum and Much Love <3

********************************************************











No comments:

Post a Comment