Sunday

Hang Out !



Assalamualakum semua :D

Eh ewah ewah.
apa cerita hang out ? okay, today aku hang out dengan kawan. Destinasi sebenar ke Taman Awam Teluk Likas. Haaa. Di mana ni ? tempat ni d Kota Kinabalu, Sabah. tempat ni memang sangat sesuai beriadah, berkhemah, barbeque and semua lah. korang buat lah apa yang korang suka janji masih sedap mata memandang. 

tempat ni memang best, kalau ada dekat KK ni kan.. bawa bawa lah family, kawan kawan atau pasangan korang sekali pongg. haih nyampah. tempat ni hado pandai, luas ja mata memandang. best, boleh nmpak kapal kapal yang berlabuh. ehh, berlabuh ka. apa apa setja lah. at the end, memang best lah. thumbs up !!!

ha hi hu. aku memang teringin mau p pantai dan akhir nya sampai juga ke Taman Awam Teluk Likas. dekat sini, hujung mnggu memang ramai orang. yang best nya pula ramai orang berjualan. orang jual PIZZA HUT pun hado. kelasss kau . Licin terus kereta dorang. budak budak pula suka main layang layang. cantik ja tengok layang layang tu terbang. heee. mak cik mau pnjam tapi takut pula di kata *kau tak mampu beli ka?.. hahahaha. kang budak tu nangis di tuduh aku rembat layang layang budak tu. tak pasal pasal pemes. hahahaaha.



macam tu lah aku mampu. tunjuk tunjuk layang layang tu. haaaa. kesianggg. 



percaya atau nda di mana-2 saja kta akan berjodoh jumpa kawan baru. hahahaha. kau nampak x perempuan yang ala-2 NL tue. hah ! tue lah kawan baru weolss. Nama dia kann panjang sangat laa. nda berapa ingat. heeee. weollss panggil dia Fieya . Hai Fieya, moga baca blogg iolss *lambai tangan sikit.



macam mana weolss kenal Fieya? macam begini, masa tu kan masa aku mau ambik gambar cik Mimie. hah.. Cik Fieya mau lalu, so aku tunggu sekejap bagi laluan utk Cik Fieya. Astu aku teruskan lah tangkap gambar c Cik Mimie. Astu. Aku rasa aku nda malu sudah smpai suruh Cik Mimie mnta tolong ambik gambar. last last aku request jom ambil gambar sama-2. so, dri situ la kamcing sikit.. hahahaha. Cik Fieya baik tau. nda kisah guna hphone Cik Fieya. hahaha. 



Tabik sikit.
yang ni nda payah cakap banyak. sebelah aku tu Cik Mimie. kira kenal lama juga la. hihihi. dia yang bawa aku p sini nihh.



hah.. nampak sangak mak cik mak cik, gemuk lagi tu iolsss :D



sama ka muka kami? ramai orang ingat weolss siblings.. hihihi. komen sikit..
gambar ni di ambik oleh sorang akak-akak tu. boleh-2 pula minta tolong dgn akak tu masa dia sedang panggil anak2 nak ke darat. hamboi darat k. 
tapi, terima kasih banyak ye kak sebab pandai akak ambik gambar weolss. terasa diri ini comel. ewah ewah. hahahaha. :D



terasa diri ini comel :D
tolong tampar laju laju. ahahahahaha.


Betapa luas nya ciptaan mu Ya Allah. Sebagai hambamu aku bersyukur kerana aku masih boleh bernafas dan menikmati keindahan ciptaan mu. Alhamdulilah :D



Hamboi. yang ni memang nda boleh blaaaa. nampak ka abang yang duduk duduk sendiri tu. handsome tau abang tu. sebab tu lah minah dkat atas tu mau sangat bgambar arah sana. Tolong tampar laju laju. 



Doa kan mak cik semoga mak cik dapat jodoh secepat yang mungkin ok :D
Apa kena mengena dengan title dengan jodoh aaaa. Tolong campak ke laut . hahahaha

ok cukup-2.


Btw, sebelum terlupa. aku mau bagi tau ni. aku dah jumpa dah gift yang aku mau bagi dengan "kawan" iolss. "kawan" sangat. heee. semoga "kawan" suka oke. penat tau mak cik round-2, keluar masuk kedai. rasa nyampah ja tauke punya kedai. keluar masuk kedai nda beli apa-2 pun barang dari kedai dia. hahahaha. but. Alhamdulilah, di permudahkan juga pencarian itu. senang dah hati mak cik. tinggal post jak lagi. hihi. Semoga dpermudah kan lagi. haaa. hati iolss riang sangat. 

Panjang kah entry kali ni. rasa mengantuk pula. tidur dlu ok. mentang-2 esok kelas pag sdah x da. gembira nya. start now, I love you Monday <3

Sampai di sini setja aku membebel.

Assalamualaikum, till we meet again. In Sya Allah.
May Allah Bless Us Everyday :D 













2 comments: