Thursday

Well Done !



Assalamualaikum :D

Rindu mau menaip. haaa. lama kott nda update. seminggu dah bulan may kan. Selamat datang bulan MAY !!!

well, aku baru jak habis exam setelah dua minggu menatap nota. fuhhh ! boleh tahan juga soalan. semoga semua subject yang aku ambik semester nie pass semua nya. In Sha Allah. doa kan lah baik baik ok..

sekarang ni masa aku mau tenangkan fikiran yang sedang kusut. faning faning kepala ku. Perah otak . cuti semester pun seminggu ja kot. nda puas laa.. tapi oke lah tu... hehehe. .

nda sabar untuk melangkah ke final semester but may be aku stay satu semester lagi . heee. ada masalah sikit. sikit ja :)

Hmmmppp.. ni masa aku tengah ulangkaji.. kann. anak kucing ni yang teman aku. rajin sangat tdur :P





Masa ni kepala memang faning faning lah ulangkaji. aku langsung nda faham pun tentang "Entrepreneurship Studies". all about business. hmmppp. sabo aje lah..

dan subject ni la paper last tadi yang aku jawab. memang faning faning jugak lah menjawab nya. hahahaha. aku goreng hangus hangus, aku cincang halus halus. So, dapat lah jawapan. semoga keputusan baik baik hendak nya :)

So now, happy holiday to all my coursemate. take care semua. jumpa di semester yang akan datangg, final semester . dan semoga our results kan, kan meletopp kebabommm ! hihihi. In Sha Allah. 


dan aku balik kampung. yeah ! hati riang gembira kannn :)




SEKIAN 





No comments:

Post a Comment