Monday

Newborn baby boy (Part 2)


assalamualaikum dan haii.
sudah lama kta tidak bertemu kan. almaklum lah aku bercuti sakan di kampung ja. hehehe.

well, remember my son fruit. hahaha. broken ok. (adalah tu nda senang tengok kalo broken). ngeee.


tujuan aku buat entry part 2 ni sebab nya kann. kann aku pena cakap d entry yang sebelum ni if baby boy ada nama aku bagi tau kann.. ni aku mau bagi tau ni. ehem ehem !

ok. nama baby is Muhammad Shahirul Qayyum :)
Hai kakak, abang, mak cik pak cik, nenek :P


buka mata besar besar dan saya nampak aunt ! hehe.


Baby Qayyum mau tidur. shhhh. diam diam.


Kenapa nama baby shahirul panjang sangat ni. hehehe.
cantik kan nama baby.. 

semoga sihat sihat ya baby. aunt panggil baby Qayyum lah. senang skit. hihi. ok lah tu ja aku mau share. hihi.

SEKIAN. ASSALAMUALAIKUM. MUCH LOVE

No comments:

Post a Comment