Friday

Mau makan penumbuk ke, makan kaki aku yang besar?



Assalamualaikum dan hai semua.

Kush kush kush, aku tengah marah ni. sebab? ada sorang mamat ni tak faham bahasa. aku dah warning kot guna bahasa engelis. pastu mamat tu tak faham kan, aku guna bahasa bangsa kita. bahasa melayu. syukur alhamdulilah dia faham. aku ingat memang dah tak faham bahasa.

aku pantang lah orang orang yang aku sayang kena kacau dengan orang orang yang tak ada moral. tak pernah sekolah ka apa ? kalo ya pun sekolah, tak pernah belajar pendidikan moral ka? ehh? 
menyampah ok menyampah.

tak faham lah aku dgn segelintir manusia yang berperangai pelik. nasiblah aku ni boleh jadi superwoman gitewww. hahahaha. 
menyampah I. you menyampah? sama sama lah kita menyampah!


Justin pun menyampah tau. kush kush kush, hmm hmm. 

Ada hati pula mau ambik hati I. You tak ada hati ka apa. hmm hmm. 
Please stay away from us. debu debu kotor, bakteria kotor.
Please please. Kush kush kush, hmm hmm.





No comments:

Post a Comment